Dadaşov Müşfiq Adil oğlu M. İbrahimov adına Biləsuvar
lisey – məktəb kompleksinin tarix müəllimi, tarix kafedrasının müdir
Xülasə: Kreativlik nədi, kreativlik tarixi, onun təhsildə
rolu və əhmiyyətini açıqlamağa çalışmışam. Eyni zamanda Azərbaycanda kreativ
düşüncə tarixinə qısaca nəzər yetirərək bu ənənənin müasir təhsil sistemimizdə
və təlimin təşkilindəki rolunu vurğulamışam.
Açar sözlər: Kreativlik,
Kostruktizm, “Afina akademiyası” , psixologiya assosiasiyası, atomistlər məktəbi,
“Lu” dövlətinin, şərq kreativliyi, antik dövr kreativliyi
Müasir təhsilimizin
dünyanın öncül təhsil sistemlərinə inteqrasiya olması və əməkdaşlığın genişlənməsi
bu sahədə təcürrübələrin artmasına, səmərəli
fəaliyyətin daha düzgün qurulmasına yardım etmiş oldu. Bununla bağlı bir sıra yanaşma və ifadələr təhsilimizə
daxil olur, yada həmin yanaşma və ifadələrə
münasibət yenilənərək, müasir tələblərə uygun təkmilləşirdi. Bu yanaşmalarda
müasir təhsildə kreativlik (yaradıcı) və onun əhmiyyəti müstəsna əhmiyyət kəsb
etməyə başladı. Bu zərurəti nəzərə alsaq
“Kreativ düşüncə və Təhsildə onun rolu” mövzusuna seçməyim təsadüfi
olmadığı görünər.