24 dekabr 2014-cü il tarixində Lənkəran şəhərindəki 4
nömrəli məktəb-liseydə Azərbaycan Təhsil Şurasının sədri professor Əjdər
Ağayevin rayonun təhsil ictimaiyyətinin nümayəndələri ilə görüşü keçirildi.
Görüşdə professor Əjdər Ağayev “Təhsil Nazirliyinin təşkilatçılığı ilə həyata
keçirilən “Elektron yeniliklər”
mövzusunda çıxış etdi.
Əjdər Ağayev qeyd etdi ki, son dövlər Təhsil
Nazirliyi bir sıra çevik tədbirlər həyata keçirir. Bu tədbirlərin əsasında müəllimlərin
texnologiyalardan istifadəsi dayanır. Bu gün artıq Azərbaycanda “Elektron hökümət”
yaradılıb. Təhsil Nazirliyi də bir struktur olaraq özünün elektronlaşmış fəaliyyətini
davam etdirir. Bu günlərdə Bakıda Təhsil Nazirliyinin iştirakı ilə geniş təqdimat
keçirildi. Təqdimatda əsas məqsəd ondan ibarət idi ki, bu gün elektron vasitələrdən
istigafdəni genişləndiririksə, deməli bütün müəllimlər İKT-dən istifadəni
bacarmalıdır. Əjdər Ağayev bildirdi ki, Təhsil Nazirliyi Təhsil Şurasına bu sahədə
təbliğat işi aparmağı tövsiyə edib.
Əjdər Ağayev vurğuladı ki, hər bir məktəb direktoru
öz məktəbinin informasiya-kommunikasiya texnologiyaları ilə yüksək səviyyədə təminatı
məsələsinin qayğısına qalmalıdır. Əgər məktəbdə kompüterlər varsa onların daim
işlək vəziyyətdə olmasını təmin etməlidir. Bütün müəllimlər İKT-dən istifadə
etməyi bacarmalıdır. Bu gün ali məktəblərdə də belədir. O, Qafqaz Universitenin
bu sahədəki təcrübəsindən bəhs etdi. Bildirdi ki, bu ali təhsil ocağı tamamilə
elektronlaşmış bir müəssisədir. Orada kollektivin bütün üzvlərindən həm
kompüteri, həm də ingilis dilini bilmək tələb olunur.
Əjdər Ağayev söylədi ki, bəzi rayonların məktəblərində
kompüterləri sanki sərgiyə qoyublar. Bəzi məktəblərdə 10 kompüterdən biri,
yaxud ikisi işləyir. Bəzi məktəblərdə ancaq direktorun kabinetindəki kompüter,
o da yazı işlərini icra etmək üçün işləyir. Müşahidələrimizə görə bəzi
rayonlarda kompüterləri evlərə aparıblar. Ümumən, məktəblərimizin nə İKT ilə təminatı,
nə də ondan istifadə imkanları ürəkaçan deyil. Müasir dövrdə,
informasiya-kommunikasiya texnologiyalarının bu səviyyədə inkişaf etdiyi bir şəraitdə,
əlbəttə ki, bəzi məktəb rəhbərləri qeyd etdiyim münasibəti dəyişməlidirlər.
Ə.Ağayev bildirdi ki, Azərbaycanda fəaliyyət göstərən Qeyri-Hökümət Təşkilatlarından
biri bir neçə il öncə məktəb direktorları üçün İKT bacarıqlarının
formalaşdırılması ilə bağlı təlimlər keçdi. Həmin təlimlərdə iştirak edən məktəb
direktorlarının bir neçəsi ilə söhbət etdiyini deyən natiq, o təlimlərin heç
bir faydasının olmadığını diqqətə çatdırdı. Düşünürəm ki, İKT-nin müəllimlərə
öyrədilməsi istiqamətində sistemli iş aparılmalıdır. Elə məktəb direktorları,
elə müəllimlər var ki, kompüteri açıb-bağlamağı belə bacarmırlar. Necə olursa
olsun, bütün müəllimlər kompüterdən istifadəni bacarmalıdırlar. İKT dünyaya
çıxış, dünyanın qabaqcıl təcrübəsi ilə tanışlıq deməkdir. Təhsildə yeniləşmə elə
informasiya texnologiyalarının tətbiqi deməkdir. Doğrudur, bəziləri bunu yeni
metodlarla əlaqələndirirlər. Mən onlarla razı deyiləm. Bu gün təhsilimizdə nə
varsa, hamısı köhnə təcrübənin üzərində qurulub. Yeniləşən yalnız texnoloji
imkanlar, texniki yanaşmadır. Bəziləri xaricdən tərcümə olunmuş metodları kitab
halında çap edib yayırlar. Unudurlar ki, bunlar metodlar deyil, vasitələrdir.
Ən düzgün və optimal metod bacarıqlı müəllimin tətbiq etdiyi səmərəli nəticə
verən metoddur. Bunu müəllim özü də yarada bilər. Çünki o uşağı o müəllim
tanıyır, o məzmunu o bilir. Haradansa nəyisə şablon kimi götürüb tətbiq eləsə,
gülüş də yarada bilər, anlaşılmazlıq da.
Metodların tətbiqində bir çox xüsusiyyətlər, hətta regional, məhəlli cəhətlər
belə nəzərə alınmalıdır. Yaradıcı müəllim öz işini necə olursa olsun meydana
qoya bilir. Mən bunu öz təcrübəmdən çıxış edərək deyirəm. Əlli illik pedaqoji fəaliyyətimdə
mən belə müəllim olmuşam. Mən bir müəllim kimi, öz metodikamı özüm müəyyənləşdirmişəm.
Lazımı nəticəni də almışam. Belə müəllimlər çoxdur. Hələ sovet dönəmində mən
dil-ədəbiyyat, tarix müəllimi kimi təlimin texniki vasitələrindən istifadə
edirdim. O vasitələr zamanında müəllimlərin tədris prosesində çox köməyinə gəlirdi.
Təlimdə dövrün müvafiq texnologiyalarını tətbiq etməyi mənə heç kim
tapşırmırdı. Mən sadəcə elmi prinsiplərə əsaslanıb bilirdim ki, bunlardan
istifadə etmək lazımdır. 1960-70-ci illərdə müasir texnologiyalara üstünlük verən
müəllimlər çox idi. Bu, bir hərəkata çevrilmişdi. Problemli təlim, əks əlaqə, səmərəliləşdirmə,
intensivləşdirmə, qısa müddətdə öyrədə bilmə, dərsi şagirdin gücünə, anlaq səviyyəsinə
müvafiq qurma məsələləri elmi əsasda göstərilir və tətbiq olunurdu.
Əjdər Ağayev müasir təhsilimizin əsas problemlərindən
biri olaraq dərsliklərin yazılması məsələsinə də toxundu. Xüsusilə ibtidai
sinif dərslik müəlliflərinin böyük əksəriyyəti pedaqoji prinsipləri bilmirlər,
dedi. Bilmədiklərinə görə də həm müəllimlər, həm də şagirdlər üçün çətinliklər
yaradırlar. Hələ iki il əvvəl, Təhsil Şurasının Təhsil Naziri Mikayıl
Cabbarovun da iştirak etdiyi Ümumi Hesabat Yığıncağındakı çıxışımda söylədim
ki, Təhsil Nazirliyi Yaş Fiziologiyası İnstitutu, Psixologiya İnstitutu
yaratmalıdır. Gürcüstanda belə bir İnstitut var. Psixologiyanı, yaş
fiziologiyasını bilmədən dərslik qurmaq mümkün deyil. Hər yaş dövrünün öz
xüsusiyyətləri, temperamentləri var. Bunlar nəzərə alınmalıdır. Pedaqogika, təhsil
prosesi həyatın özüdür. Hər bir qanunun tətbiqi həyatdan gələn təcrübələrlə
tamamlanır. Biz bu gün texnologiyadan istifadənin vacibliyini qeyd edirik. Amma
onun da istifadə həddi müəyyənləşməlidir. Uşaq əgər kompüterdən aludəçiliklə
istifadə edəcəksə, bir neçə ildən sonra xəstələnəcək, həmçinin intellektual,
fiziki inkişafdan geri qalacaq. Ə.Ağayev uşaqların sağlamlığının əsas şərt
olduğunu, müəllimlərin, dərslik müəllflərinin bunu ciddi şəkildə nəzərə almalı
olduqlarını diqqətə çatdırdı. O, söylədi ki, sovet dönəmində görkəmli
pedaqoqların, məktəb rəhbərlərinin sınanmış metodları var idi. Bu metodların
hamısı uşağın gücünə müvafiq qurulmuşdu. Bu gün bəzən deyirlər ki gəlin,
ibtidai siniflərdə ev tapşırığı verməyək. Uşağı 45 dəqiqədə öyrətməliyik. Evdə
uşaq istirahət etməli, maraqlandığı ədəbiyyatı oxumalıdır. Mən bunun əleyhinə
deyiləm. Amma bu gün bu qədər ağır yüklə evə də tapşırıq verməyib uşağı çətinliklər
qarşısında qoymaq ziddiyyətlər yaradır. Vaxtilə biz hər hansı bir sözün düzgün
yazılışını öyrənmək üçün dərsliyə baxardıq. Amma bu gün, baxın, dərsliklərimiz
səhvlərlə doludur. Bu gün müəllim yalnız öz yaradıcı imkanlarına, savadına güvənib
dərsini bu prinsiplər əsasında qurmalıdır. Millətin əsas sərvəti onun mənəvi,
intellektual sərvətidir. Biz əgər uşaqlarımızın gələcəyini düşünürüksə, gərək
onların təlim-tərbiyəsini bu gün mükəmməl şəkildə quraq. Bu gün müəllimlər Təhsil
Nazirliyinin həyata keçirdiyi elektron layihələrə həvəslə qoşulmalı, orada öyrəndiklərini
dərs prosesinə tətbiq etməyə çalışmalıdırlar.
Görüşdə daha sonra Əjdər Ağayev söylədi ki, uzun
illərdir ki, Lənkəran təhsilinin uğurları üçün çalışan, müəllimlikdən Təhsil
Şöbəsinin müdir müavini vəzifəsinə qədər şərəfli bir yol keçən, Lənkəran müəllimlərinin
metodiki hazırlıq səviyyəsinin yüksəldilməsində böyük əməyi olan Güloğlan
Bağırovun dekabrın 23-də 60 yaşı tamam olmuşdur. Əjdər Ağayev qeyd etdi ki, Güloğlan Bağırovu
onun hələ müəllim işlədiyi dövrdən öz fənnini mükəmməl bilən, öyrətmə
ustalığına malik olan müəllim kimi tanıyır. O, Lənkəranda tədris metodikasının
və tərbiyə işinin səmərəliliyinin artırılmasında müstəsna xidmətlər göstərmişdir.
Ölkə başçısı cənab İlham Əliyevin sərəncamı ilə “Tərəqqi” medalına layiq görülməsi
bu fədakar təhsil işçisinə verilən çox yüksək dəyərdir. Respublika Təhsil Şurasının İdarə heyəti gənc
nəslin təlim-tərbiyəsi sahəsində uzun müddət səmərəli fəaliyyətini və anadan
olmasının 60 illik yubileyi münasibətilə Güloğlan Bağırovu “Ustad müəllim”
diplomu ilə təltif etmişdir. O, “Ustad müəllim” diplomunu Güloğlan Bağırova təqdim
etdi. Əjdər Ağayev Qafqaz Universitetinin rektoru professor Əhməd Saniçin də təbriklərini
və təltiflərini Güloğlan Bağırova çatdırdı.
Tədbirdə iştirak edən məktəb direktorları da
Güloğlan Bağırovu müasir təhsil problemlərinin, metodiki için mahir bilicisi,
bacarıqlı müəllim, səmimi insan kimi xarakterizə etdilər.
Sonda çıxış edən Güloğlan Bağırov Təhsil Şurasının
sədri, professor Əjdər Ağayevə, Qafqaz Universitetinin rektoru, professor Əhməd
Saniçə göstərdikləri diqqətə görə minnətdarlığını dilə gətirdi. Qeyd etdi ki,
professor Əjdər Ağayevin Lənkəran müəllimləri ilə hər bir görüşü onlar üçün əlamətdar
hadisəyə çevrilir. Bu görüş də iştirakçıların yadaşından heç vaxt silinməyəcəm.
No comments:
Post a Comment