2.10.2015

Tələbə yaradıcılığı...................... Aç əlini səmaya...


Aç əlini səmaya...Mütləq bir şey düşəcəkdir ovucuna. Buludlardan süzülən bir damla su, yağış ya ağaclarda gah xəzəl olmuş saralmış-solmuş, ömrünü başa vurmuş, gah da yamyaşıl təzə doğmuş bahar  ətirli külək vurmuş heç eyləmiş bir  yarpaq.Torpaqdan qopan tozdu hava, o da gəlib hopacaqdır ovucuna. Aç əlini səmaya...Aç əlini göylərə...Axı göylərdədi həyatımızın hikməti. Taleyimizin, qismətimizin yazarı-Təkbirimiz! Ya Kərim Allahımız! Nə vaxtsa gedəcəyik torpağa.
Ruhumuz uçacaqdır göylərə. Gör indi bəlkə də neçələri ulduz kimi sıralanıb növbəyə. Baxır göydən yerə, ordan bizə. Bizdə burada biz bizə,diz dizə. Aç əlini səmaya...Aç əlini göylərə...Vallah bir şey düşəcəkdir ovucuna. Yum  gözünü aç əlini. Hiss et bu kainatı! Havanı atmosferi! Artıq deşilmiş hidrosferi! Hiss et tozu qatı dumanı! Hiss et insanların gəlişini, gedişini, bir balaca dodağlardan çıxan milyonların səsini, pıçıldayan nalələri, duaları, ahları, baxışları, nazları, qəmzələri! Hiss et! Allahın yaratdığı ağılın möcüzəsini! Hiss et! Sənə toxunan, dəyən əllərin nəvazişini, qurduğu tələsini, sərt şillələri! Təbiətin gedişi... Bir birinin əvəzin, gözəlliyin,  təravətin, sənə verilən qənimətin az da olsa qədrini bil! Aç əlini səmaya...Aç əlini göylərə...Aç əlini...Nəfəsini al ver, sinə dərmədən taki dərdlərin xoşbəxtliyini dəlmədən, ürəkdə yerin genəltmədən. Hiss et var olduğunu, vardan yoxa olan doğruluğu, sonu, ölümü. Hər şey vardır bu həyatda. Hər şeyi bir anda hiss et, duy. Aç əlini səmaya...Aç əlini göylərə...Sanki qucağlayırmış kimi bir böyük, sirrli, gözə görünməz toplumu. Sevgini hiss et, sevgiden doğan həsrəti, vüsalı, xəyanəti, ayrılığı hiss et. Üzün gülür, sevinirsən! Xoşbəxtlikdən uçursan! Bəs indi necə sən, ağlayırsan?! Yanında olanları, olmuyanları, gözündə ucalıb alçalanları, itirib tapdıqlarını sonradan vaxtikən atdıqlarını. Bu həyatda öz cığırını hiss et! Aç əlini səmaya...Ovucundadır nələrsə...

Günel HƏSƏNLİ, Qafqaz Universitetinin magistri

No comments:

Post a Comment