Həqiqət SALMANOVA, 129 №-li məktəbdə
2008/2009-cu dərs ili Azərbaycan təhsilinin tarixində
ölkəmizdəki müsbət təcrübəni və eləcə də dünyanın inkişaf etmiş ölkələrindəki
mütərəqqi təhsil təcrübələrini, yanaşmaları özündə əks etdirən yeni
kurikulumlarla tədrisin başlanması ili kimi qalmışdır. Məlumdur ki, təhsildə
islahatyönümlü işlərin aparıldığı mərhələdə müəllimdən daha çox öyrənmək,
mütaliə etmək tələb olunur.
Məktəbimiz yola salmaqda olduğumuz 2014/2015-ci tədris
ilini 21 ibtidai siniflə başlamışdır. Tədris ilinin əvvəli I-IV siniflərin
komplektləşməsinə nəzarət edilmiş, il ərzində müəllimlərin (I-IV) gündəlik və
proqramları, əyani vasitələri izlənmişdir. Bununla bərabər, şagirdlərin məktəbli
formasında gəlmələrinə, məktəb qaydalarına əməl etməsinə də nəzarət edilmişdir.
Məktəbin I sinfində dərs deyən müəllimlərə il ərzində
lazımı metodiki köməklik göstərilmişdir.
Məlumdur ki, hazırlıq mərhələsi keçməyən, ilkin oxu, yazı və riyaziyyat üzrə
sadə vərdişlər almayan şagird məktəbdə çətinliklərlə qarşılaşır. Bu baxımdan müəllimləri
daha məsuliyyətli olmağa dəvət edirəm.
Məktəbdə dərs ili boyunca vaxtaşırı qarşılıqlı dərslərin
aparılması təmin edilib. Demək olar ki, ibtidai sinif müəllimlərinin əksəriyyətinin
açıq dərsi dinlənilərək təhlil edilib. Müəllimlərin dərslərinin təhlili zamanı əsasən
onların təşkilatı, təlim, tərbiyəedici fəaliyyəti və şagirdlərin fəaliyyətinə
diqqət yetirmişəm. I və II yarımilin sonu məktəb rəhbərliyi tərəfindən ana
dili, riyaziyyat, həyat bilgisi fənlərindən yazılı, qalan fənlərdən isə sinif rəhbəri
tərəfindən böyük summativ qiymətləndirmə aparılmışdır. İl ərzində diaqnostik dəftərlərin
yazılması, formativ jurnalın aparılması qaydası, kiçik summativ qiymətləndirmənin
yazılmasına nəzarət etmişəm.
Müntəzəm
olaraq müəllimlərin dərslərini dinləyib mənfi və müsbət cəhətlərini onların nəzərinə
çatdırmışam. İzlədiyim dərslərdə fəal təlim texnologiyalarının tətbiqinə dair
müvafiq mülahizələrimi də bildirmişəm. Fəal təlim texnologiyaları dövrün tələbidir.
Müasir müəllim öz işini məhz bu tələblər üzərində qurduğu halda uğura daha
yaxın olur.
Tədris ili ərzində valideynlərin məktəblə əlaqələrinin
müntəzəmliyinə də ciddi nəzarət etmişəm. Çətin tərbiyə olunan şagirdi diqqət mərkəzində
saxlayıb məktəb psixoloqunun onunla iş aparmasını təmin etmişəm.
Dərslərdə əyani vasitələrdən istifadə etmək təlimin
keyfiyyətinin yüksəldilməsi baxımından vacibdir. Hər hansı bir işi görmək üçün
lazımi hazırlıq görülməsi mühüm şərtdir. Bu mənada müəllimin dərsə
hazırlaşmağının əhəmiyyəti daha böyükdür. Yəni kurikulumla işləyən müəllimlər
indi dərsə daha ciddi hazırlaşmalı, vaxtının çoxunu buna sərf etməlidir. Sinifdə
isə müəllimlər az, şagirdlər çox işləməlidirlər. Bu səbəbdən də, müəllimin
öz üzərində biliyinin artırılması
yolunda daim və inadla işləməsini izləyirəm.
Müasir uşaqlar informasiya əldə etmək üçün kitablara
az müraciət edir, kompüterdən istifadəyə daha çox meyil göstərirlər. İbtidai
siniflərdə informasiya texnologiyalarından istifadə şagirdlərin dərsə marağının
artmasına kömək edir. Kompüterlə işləmək şagirdlərdə daha çox maraq oyadır və dərsin
keyfiyyətinin artmasına səbəb olur. Bu zaman şagirddə görmə yaddaşı daha çox
inkişaf edir. Bu məqsədlə məktəbdə İKT-dən istifadəyə diqqəti artırmışam.
Tədris ili ərzində metodbirləşmə iclaslarında müəllimlərdən
Ə.İradənin “Formativ qiymətləndirmənin təşkili haqqında”, “Fənn kurikulumunu tətbiq
edərkən”, A.Novruzovanın “Təhsil sistemində müasir baxış və müasir yanaşmaları
formalaşması ümumi təhsilin inkişafında mühüm amil kimi”, Ü.Qədirlinin “Şagird
şəxsiyyətinin formalaşmasında müəllim - şagird münasibətlərinin rolu”,
R.Hüseynovanın “Bayrağımız” və s. mövzularda məruzələri dinlənmişdir.
İl ərzində sinifdənxaric işlərə də diqqət yetirilmiş,
bir çox tədbirlər həyata keçirilmişdir. Pedaqoji elmlər doktoru, professor Əjdər
Ağayevin “Pişik balasın səhvi” pyesi 3 “B” sinif şagirdləri tərəfindən səhlənəşdirilmiş,
3 “C” sinif şagirdləri isə Ə.Ağayevin həyat və yaradıcılığı haqqında şeirlər
söyləyib, mahnılar oxumuşlar.
Siniflər
“Şəhidlər Xiyabanı”nı, “Xocalı abidəsi”ni ziyarət ediblər, “Bayraq meydanı”na,
“Qız qalası”na, “Yanardağ”a ekskursiyaya gediblər. Qarşıdakı dərs ili bizim
üçün fəaliyyətimizin yeni istiqamətləri baxımından daha da zəngin olacaqdır.
No comments:
Post a Comment