Natalya NİŞTA
Lvov şəhər 69 nömrəli məktəbin direktoru
Hər şey nədən
başladı...
Bir
qış günü məktəbimizi təmkinli, nəzakətli bir şəxs ziyarət etdi. Məlum oldu ki,
həmin şəxs Azərbaycan Təhsil Şurasının katibi, "Təhsil və zaman" qəzetinin
redaktoru Böyükağa Mikayıllıdır.
Elə ilk dəqiqələrdən Ukrayna və Azərbaycanda təhsilin
səviyyəsi - müasir təlim metodları, didaktik və tərbiyə işlərinin həllinə
yanaşmalar, şagirdlər üçün təlimi maraqlı edə biləcək vasitələr haqqında səmimi,
dostyana söhbətimiz baş tutdu.
Sonra məktəbdə
ekskursiyaya çıxdıq, kollektivimiz xüsusi bir həvəslə öz təcrübələri ilə
bölüşdü. İbtidai siniflərin dərsində olduq. Qonağımızı kiçik yaşlı məktəblilərin
tədris prosesi daha çox maraqlandırırdı. Bu heç də təsadüfi deyil, çünki şəxsiyyətin
formalaşması məhz bu yaşlarda baş verir, bu yaşda uşaqlar daha həssas, biliklərə
yiyələnməyə maraqlı və açıq olurlar. Ona görə də bu mərhələdə məktəbdə işin
forma və məzmununun düzgün seçilməsi mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Bizim məktəbdə
“Mehriban qonşuluq münasibətləri mədəniyyəti” layihəsi həyata keçirilir və məktəb
proqramına inteqrasiya edilir. Birinci sinifdə kursun proqramı çoxillik təcrübəyə
malik, yüksək ixtisaslı pedaqoq Lukyanenko Lyubov Afanasiyevna tərəfindən tədris
olunur. Böyükağa Mikayıllı həmin müəllimin dərsində iştirak edərək onun iş
sistemi ilə tanış oldu və beləliklə “Təhsil və Zaman” qəzetinin növbəti sayında
əhatəli bir məqalə dərc olundu.
Yaz
görüşü...
Yazın lik gəlişi ilə Lvova uzaq Qafqazdan
kolleqalarımızdan ibarət nümayəndə heyəti beynəlxalq konfrans keçirmək məqsədilə
təşrif buyurdu. 23 mart tarixində baş tutan konfransda Lvov əyaləti və Azərbaycanın
bir neçə məktəbi arasında qarşılıqlı əməkdaşlıq haqqında razılaşma imzalandı. Səhəri
gün Təhsil Şurasının sədri professor Əjdər Ağayev, Bakı şəhəri 286 nömrəli tam
orta məktəbin direktoru Samir Mehdi-zadə, Bakı şəhəri Samir Hacıyev adına 5
nömrəli orta məktəbin 7-ci sinif şagirdi Şəhla Babazadə və bir neçə qabaqcıl müəllimlərdən
ibarət qrup məktəbimizə gəldi. Çox simvolik oldu ki, gələnlər arasında təcrübəli
professordan tutmuş şagirdə kimi müxtəlif yaşın nümayəndələri var idi.
Qonaqlarımızın ünsiyyət zamanı nümayiş etdirdikləri ehtiram, nəzakətli
davranışları xüsusilə diqqətimizi çəkdi. Hiss olunur ki, Azərbaycan xalqı da
ukrayna xalqı kimi dərin köklərə, bu günə qədər qoruyub saxladığı adət-ənənələrə
malikdir. Hətta müasir tarixi-siyasi reallığımız da oxşardır. Qonaqlarımızı
multikulturalizm mövzusu çox maraqlandırırdı. Müasir qloballaşmış dünyada təcrid
olunaraq ayrıca yaşamaq mümkün deyil, biz hamımız bir-birimizlə sıx təmasda
olmalıyıq, çünki, qloballaşma elə bir prosesdir ki, dünyanın bir tərəfində
insanların qərar və fəaliyyətləri dünyanın hər yerində yaşayan insanlara və
onların toplumlarına əhəmiyyətli dərəcədə təsir göstərir.
Qonaqlar Azərbaycanda müxtəlif din və mədəniyyətin
nümayəndələrinin azad yaşaması üçün onların beynəlxalq prinsiplərə əsaslananhüquq
və azadlıqlarla təmin edildiyini vurğuladılar. Azərbaycan Prezidentinin 2016-cı
ili “Multikulturalizm ili” elan etməsindən sonra multikulturalizm ənənələrinin
inkişafı daha da geniş vüsət almış, multikulturalizm dövlət siyasətinə
çevrilmişdir. Çünki dinindən, dilindən, irqindən və etnik mənsubiyyətindən
asılı olmayaraq hər kəsə tolerant yanaşma olmadan demokratik cəmiyyətin
inkişafı mümkün deyildir.
İnsan faktoru bütün sferalarda olduğu kimi əməkdaşlıq,
qarşılıqlı münasibətlərin qurulması zamanı
xüsusilə əhəmiyyətlidir. Qeyd edim ki, həmin gün bizim görüşümüz çox
maraqlı və səmərəli təcrübə mübadiləsi ilə, isti və doğma münasibətlərlə yadda qaldı. O qədər ümumi cəhətlərimiz,
bölüşmək istəyimiz var idi ki, biz həmin gün tanış olduğumuza inana bilmirdik,
sanki illərin dostu idik.
Ona görə də ümid edirik ki, əməkdaşlığımız məhsuldar,
təcrübə mübadiləmiz səmərəli olacaqdır – uşaqlarımızın rifahı naminə, vahid Yer
kürəsi naminə...
Gələcəyin qurulmasıüçün ümumi məsuliyyət ...
“Yaxşı təhsil odur ki, ruha və bədənə gözəllik
bəxş etsin və bizi qabiliyyətləndirsin.”
Platon
XXI əsr ... bizi saysız-hesabsız yeni çağırışlara səsləyir.Bu
elə bir zamandır ki, bilik ictimai təkamülün, cəmiyyətin inkişafının ən zəruri
faktoruna çevrilmişdir. İnnovasiyaların tətbiqi biliklərə yiyələnməyin aparıcı
qüvvəsidir, təkan nöqtəsidir. Texnoloji və sosial sıçrayışlar o qədər sürətlə
baş verir ki, bəzən qeyri-müəyyənlik, qarşılıqlı asılılıq yaranır. Ona görə də
gələcəyin istəklərimizə uyğun qurulması üçün hamımız məsuliyyət daşıyırıq.
Beləliklə, yalnız təhsil insanları bir araya gətirməyə,
onları müvəffəq, mübariz və xoşbəxt etməyə
qadirdir. Ukraynanın “Təhsil haqqında” yeni qanun layihəsində yazıldığı kimi, təhsil-
şəxsiyyətin intellektual, mənəvi inkişafının, cəmiyyətdə uğurunun, iqtisadi
rifahının əsası, ümumi dəyər və mədəniyyətə malik cəmiyyətin inkişfının təminatçısıdır.
Təhsilin məqsədi insanın şəxsiyyət və yüksək dəyər kimi hərtərəfli inkişafı,
onun əqli və yaradıcı imkanlarının, peşə qabiliyyətlərinin yönəldilməsi,
intellektual və mədəni potensialını artırmaq məqsədilə fəaliyyətinin təmin
edilməsi, dəyişkən sosial mühitə adaptasiyası, vətəndaş cəmiyyətində ictimai
seçim etməyə hazır olan fərdlərin yetişdirilməsidir.
Təhsil işçisi kimi amalımız bu olmalıdır: “Yaradıcı
insanlardan ibarət həyatsevər cəmiyyət yaradaq”.
No comments:
Post a Comment