Region məktəbləri ilə tanışlıq
“Region məktəbləri ilə tanışlıq” layihəsi çərçivəsində
qonağı olduğum növbəti məktəb – Lənkəran rayon Şürük kənd tam ota məktəbində
qarşılaşdığım ilk diqqətçəkən məqam məktəb rəhbərliyinin söhbətə təhsil
ocağının tarixi, görkəmli məzunları ilə bağlı maraqlı faktlarla başlaması oldu.
Məktəbin direktoru Namiq Bağırov söyləyir ki, Şürük məktəbi Lənkəran təhsilində
öz dəsti-xətti, bu dəsti-xətti yaradan nailiyyətləri, bu nailiyyətləri məktəbə
qazandıran müəllimləri, keçmiş məzunları, nəhayət bugünkü məzunları ilə
seçilirlər. Təhsil ocağının məzunlarından Məhəbbət Həşimov texnika elmləri
doktoru, professor, Talverdi Əzizov fizika-riyaziyyat elmləri doktoru,
professor, Xaqani Abdullayev tibb elmləri namizədi, Vüqar Əliyev və Mirqasım
Vahabov iqtisadiyyat üzrə fəlsəfə doktoru, Sabir Zeynalov kimya üzrə fəlsəfə
doktoru, Cəlal Əliyev və Yusif Əliyev kənd təsərrüfatı üzrə fəlsəfə doktoru
elmi dərəcəsi almışlar. Şahin Zeynalov isə Respublikanın əməkdar jurnalisti fəxri
adına layiq görülmüşdür. Azərbaycan Milli ordusunda xidmət keçmiş general-mayor
Zaur Rzayev, Gömrük xidməti generalı Mirqasım Vahabov da bu təhsil ocağının
yetirməsidir. Göründüyü kimi, Şükür məktəbi generallar yurdu olan Lənkəranın bu
istisna ənənəsinə də öz töhfəsini verməyi bacarmışdır. Məktəbin məzunları
torpaqlarımızın azadlığı uğrunda gedən döyüşlərdə də Vətən sevgisinə sadiq
qalmışlar. Ağakərim Yunusov 1992 – ci ildə, Əkbər Nəsirov isə 1993-cü ildə
Qarabağın erməni qəsbkarlarından azad olunması uğrunda gedən döyüçlərdə şəhidlik
zirvəsinə yüksəlmişlər.
Namiq Bağırov qeyd edir ki, Şürük məktəbinin məzunları
əmək cəbhəsində də öz sözlərini deməyi bacarıblar. Bu da şübhə yoxdur ki,
90-dan artıq yaşı olan təhsil ocağında təlim – tərbiyə işinin təşkili, gərgin
müəllim əməyinin bəhrəsi kimi meydana çıxmışdır. Respublikamızda əmək qəhrəmanı
kimi şöhrət tapmış, Sosialist Əməyi Qəhrəmanı, Prezidentin fərdi təqaüdçüsü Səmayə
Əliyeva məhz Şürük məktəbinin məzunudur. Sovet dönəmində ölkənin digər ali
mükafatları ilə təltif olunmuş Əlibaxış Həbibov, Şaddiq Əliyev, Abbasəhət Məlikov,
Yusif Əliyev, Əli Səfərov, Samid Eyvazov, Xanağa Əliyev və başqaları kəndin zəhmət
bahadırlarına çevrilmişlər. Namiq Bağırov bu insanların hər birini əsl nümunə məktəbi
adlandırmaqla, gənclərin mənəvi tərbiyəsində onların hər birinin keçdikləri
ömür yolunun örnək olduğunu dilə gətirir və vurğulayır ki, Şürük məktəbi
zaman-zaman həyatın qoynuna yalnız elm yolunda addımlamaq, müxtəlif vəzifələr
tutmaq üçün deyil, cəmiyyətə layiqli ola biləcək fəhlə, zəhmət adamları da təqdim
etmişdir. Onların hər biri Şürük məktəbinin sağlam mənəvi ab-havasından pərvazlanaraq
həyata vəsiqə qazanmışlar.
Bu gün Şürük məktəbi 1976-cı ildə inşa edilmiş
binada yerləşir. 420 yerlik təhsil ocağında hazırda 394 şagird təhsil alır.
Onların təlim-tərbiyəsi ilə 40 nəfər müəllim məşğul olur. Məktəbin müəllimlərindən
iki nəfəri – Namiq Bağırov və Asif Qasımov Tələbə Qəbulu üzrə Dövlət
Komissiyasının ekspertləridir. Məktəblə tanışlıq əsnasında məlum oldu ki, fənn
kabinetlərində təlimin əyani və texniki vasitələri köhnə də olsa, var. Müəllimlər
həmin vəsaitlərdən dərs prosesində istifadə etməklə, dərslərini müasir tələblər
səviyyəsində qurmağa çalışırlar. Bu işdə isə onların köməyinə daha çox hər biri
işlək vəziyyətdə olan 17 dəst kompyüter gəlir. Namiq Bağırov söyləyir ki, müəllimlər yeri gəldikcə
dərslərində informasiya-kommunikasiya texnologiyalarından istifadə etməklə dərslərini
daha canlı, səmərəli qurmağa çalışır və buna nail olurlar. Məktəbin internet şəbəkəsinə
qoşulması yalnız bu təhsil ocağının deyil, qonşu məktəblərin də müəyyən
problemlərinin həll olunmasına kömək edir. Belə ki, Şürük məktəbi müəyyən informasiyaların mərkəzə ötürülməsində,
yeniliklərin çatdırılması və s.də əlaqələndirici rolunu oynamaqla, məktəblərə böyük dəstək
funksiyasını yerinə yetirir.
Namiq Bağırov qeyd edir ki, Şürük məktəbində tarixi
ərzində olduğu kimi, bu gün də istedadlı müəllimlər çalışırlar. Onlardan biri də
coğrafiya müəllimi Afət Paşayevadır. 10 ilə yaxın pedaqoji təcrübəsi olan Afət
müəllimin dərslərini informasiya-kommunikasiya texnologiyalarından istifadə
etmklə qurması, mütəmadi olaraq aşıq dərslər keçirməsi, şagirdlərini ardıcıl
olaraq ekskursiyalara aparması, çöl-ekspedisiya dərslərində olması, tədris
filmlərindən mütəmadi olaraq istifadə etməsi müəllim həmkarları üçün də bir növ
örnəkdir.
Ümumiyyətlə isə, məktəbin direktoru Namiq Bağırov ən
yaxşı müəllimlərdən bəhs etmişkən təşkilatçı müavin Mirəzim Əskərovun, TİMS üzrə
əlaqələndirici Mehparə Məcidovanın, Nazlı Cəfərovanın, Asif Qasımovun, Afina Həsənovanın,
Gülarə Hacıyevanın, Yeganə Məmmədovanın adlarını çəkir. Söyləyir ki, əslində bu
müəllimlərin hər birinin işinin maraqlı və maraqlı olduğu qədər də innovativ cəhətləri
var. Məktəbdə mütəmadi olaraq keçirilən tədbirlər – 31 Dekabr Dünya Azərbaycanlılarının
Həmrəylik Günü, 20 yanvar faciəsinin, Xocalı faciəsinin ildönümləri, 31 mart Azərbaycanlıların
soyqırımı Günü, 9 may – Faşizm üzərində Qələbə Günü, Novruz bayramı, 18 Oktyabr
Müstəqillik Günü, 9 Noyabr – Bayraq Günü, 17 Noyabr Milli Dirçəliş Günü, Torpaqlarımızın
işğal tarixləri məktəbin pedaqoji və şagird kollektivinin bütün üzvlərinin birgə
səyi ilə yüksək səviyyədə anılır, qeyd olunur. Ötən dərs ilində pedaqoji
kollektivin hazırladığı Azərbaycanın dahi bəstəkarı Üzeyir Hacıbəyovun, general
Cəmşid Naxçıvanskinin yubiley tədbiri böyük anşlaqla keçmişdir.
Namiq Bağırov qeyd edir ki, şagirdlərin mütəmadi
olaraq muzeylərə, Lənkəranın, eləcə də Respublikamızın görməli yerlərinə
ekskursiyalara aparılması məktəbdə artıq ənənə halına çevrilib. Əgər biz Vətənimizi
şagirdlərimizə sevdirmək istəyiriksə, onda birinci növbədə yurdumuzu onlara
tanıtmalıyıq. Müəllimlər də bu işə böyük həvəslə yanaşırlar. Bu günün şagirdini
maraqlandırmaq, onda tədrisə maraq oyatmaq üçün artıq yeni yanaşmalardan
istifadə etmək tələb olunur. Yeni yanaşmalar isə öz növbəsində müəllimdən
ustalıq tələb edir. O müəllim təlimdə uğur əldə edir ki, dərsini müasir tələblər
səviyyəsində - informasiya-kommunikasiya texnologiyalarının, fəal təlim
metodlarının tətbiqi şəraitində qursun, dərs prosesini həyatla, cəmiyyətlə əlaqələndirə
bilsin. Yalnız bu zaman biz cəmiyyətə faydalı ola biləcək əsl vətəndaş
formalaşdıra bilərik. Sevindirici haldır ki, Şürük məktəbi məhz belə müəllimlərdən
təmsil olunmuşdur.
Məktəbdə fəaliyyət göstərən “Debat mərkəzi” də həyata
keçirilən tədbirlərin məzmun və tərtibat baxımından keyfiyyətli, günün tələbləri
ilə uzlaşması nöqteyi nəzərindən əhəmiyyətlidir. “Debat mərkəzi”ndə həyata
keçirilən tədbirlərdən bəhs edən Namiq Bağırov vurğulayır ki, burada təşkil
olunan tədbirlər məktəbin ümumi tədbirlər planını əks etdirməklə, daha çox
müzakirə, seminar, dəyirmi masa xarakterində olur. Məzunlarla görüş, zərərli vərdişlərə
qarşı şagirdlərin maarifəndirilməsi, valideynlərlə maarifləndirici görüşlərin təşkil
olunması, açıq dərslərin müzakirəsi, pedaqoji şura iclasları, metodbirləşmələrin
toplantıları, qəzet, jurnal məqalələrinin müzakirəsi əsasən bu mərkəzdə təşkil
olunur.
Namiq Bağırov məktəbin kitabxanasının də məktəbin
ümumi işində fəal iştirak etdiyini vurğulayır. Qeyd edir ki, kitabxana məktəbdə
təşkil olunan tədbirlərin hazırlanmasına fəal qoşulmaqla bərabər, özlərinəməxsus
tədbirlərlə də şagirdərin diqqətini cəlb edirlər. Bu özünəməxsusluq əsasən
kitab müzakirəsi, şagirdlərin bədii əsərlər haqqında təqdimat hazırlamaları,
divar qəzetlərinin təşkil olunması ilə müəyyənləşir. – Biz çalışırıq ki,
şagirdlərimiz bədii ədəbiyyatdan müntəzəm surətdə istifadə etsinlər. Mütaliə
insanın daxili aləminin formalaşmasında, onun şəxsiyyət kimi yetişməsində əvəzsiz
rola malikdir. Şagirdlərimiz bu müstəsnalığı dərk edir, kitabxanaya həvəslə gəlirlər.
Əgər biz şagirdlərimizdə kitaba, mütaliəyə maraq oyada biləriksə, onların zərərli
vərdişlərdən uzaqlaşmasını, elmin, təhsilin də nə qədər əhəmiyyətli olduğunu
onlara aşılaya bilərik – deyə Namiq
Bağırov vurğulayır. Məktəbin fəaliyyəti, uğurları ilə tanış olduqca, Namiq müəllimin
söylədiklərinə əmin olmaq mümkündür.
Böyükağa MİKAYILLI
No comments:
Post a Comment