1975-ci ilin 1 sentyabrı idi. Siyavər məktəbliləri təhsil
ocağının həyətində cərgə ilə düzülüb ilk dərsin başlamasını gözləyirdilər. Bir
azdan müəllimlər gəldi. Onların arasında bir nəfər şagirdlərin diqqətini cəlb
edirdi. O da müəllimlərin əhatəsindən şagirdləri müşahidə edir, sanki ilk dərs
deyəcəyi sinfi axtarırdı. Şagirdlər də yeni müəllimə laqeyd deyildilər. İlk
baxışdan hamının diqqətini cəlb edən bu müəllim Pedaqoji İnstitutun tarix
fakültəsini yenicə bitirib təyinatla məktəbə gələn Güloğlan Bağırov idi.
Güloğlan Bağırovun düşüncələrində tarix elminə olan sevgi hələ
çox gənc yaşlarından yaranmışdı. Evlərində atasının qəzetlərindən tarixlə bağlı
maraqlı məqamları tapıb oxuyar, onları yadda saxlamağa çalışar, uşaq təsəvvürləri
ilə tarixi hadisələrin səbəb və nəticələrini araşdırar, suallara elə öz aləmində
də cavab verərdi. Bəlkə elə bu sevgi idi ki, 12 yaşında olarkən anası Vılanaz
xanıma: - mən ərəb dilini öyrənmək istəyirəm, ana mənə kömək et, demişdi. Anası
da oğlunun bu istəyinə biganə yanaşmamış, onu ərəb dili müəlliminin yanına göndərmişdi.
Vılanaz xanım özü cəmi dörd sinif oxusa da, övladlarının təhsilini ailənin bir
nömrəli vəzifəsi hesab edirmiş. Güloğlan
ərəb dilini həvəslə öyrənməyə başlamış, tezliklə əlifbanı mənimsəmiş, “Qurani – Kərimi” oxumuşdur. Şübhəsiz ki,
Güloğlanın əmək təlimi müəllimi olan atası Baloğlan müəllim
də oğlunun arzu və
istəklərinə dəstək vermiş, onun elmə olan marağını artırmağa, elmə gedən yolunu
açmağa çalışmışdır. Gözünü açandan ailəsində
zəhmətə, elmə, maarifə, mədəniyyətə, mənəvi dəyərlərə sonsuz sevgi və
maraq görən Güloğlanın xarakterinin formalaşmasında bu amillər mühüm rol
oynamış, gənclik illərindən mənəvi cəhətdən zənginləşməsinə yol açmışdır.
Baloğlan müəllimin ailədə uşaqlardan tələbi də yalnız bu idi: Saf mənəviyyat,
yüksək əxlaqi-mənəvi dəyələrə sahib olmaq, elm öyrənmək…Güloğlan bu dəyərləri həm
ailəsində görmüş, həm də oxuduğu ədəbiyyatlardan əxz etmişdir. Atasının və
anasının mənəvi dünyasından damla-damla öyrəndikləri, ruhuna çəkdikləri bir
ömür boyunca onun əlindən tutacaq, zəhməti və maarifçiliyə olan sonsuz sevgisi
onu həm ətrafındakı insanların nəzərlərində ucaldacaq, həm də gələcəkdə daha məsuliyyətli
vəzifələrə yüksəldəcəkdir.
Güloğlan Bağırovun elmə, təhsilə olan marağı onu bir an belə
mütaliədən qoymur, təhsildəki yenilikləri mütəmadi olaraq izləməyə sövq edirdi.
1970-ci illərdə Azərbaycan təhsilində yeni-yeni ənənələr formalaşır, dövrün tələbləri
ilə ayaqlaşmağı bacaran qabaqcıl müəllimlər meydana gəlir, iş təcrübəsinin
yayılması sahəsində sistemli iş aparılırdı. Güloğlan Bağırov Siyavər məktəbində
fəaliyyətinin ilk günlərindən yenilikçi müəllim kimi diqqət mərkəzinə gəldi. Məktəbin
ictimai işlərində fəal iştirak etməklə yanaşı, təşəbbüsü ilə maraqlı tədbirlər
düzənləndi.
Bu da tez bir zamanda rayon rəhbərliyinin diqqətini çəkdi.
Pedaqoji fəaliyyətinin üçüncü ilində - 1978-ci ildə işlədiyi məktəbin direktor
müavini vəzifəsinə təyin edildi. Məktəb komsomol təşkilatının katibi, eləcə də
kommunist partiyasının sıralarına qəbul olundu.
1970-80-ci illərdə Azərbaycanda ictimai fəallığı, cəmiyyətdə
mövqeyi ilə seçilən gənclər dövrün
nüfuzlu təhsil ocaqlarından olan Marksizm-Leninizm Universitetinə təhsil almağa
göndərilirdilər. Marksizim-Leninizm Universiteti yalnız ideoloji mahiyyət
daşımırdı, eyni zamanda, ciddi elmi səciyyəsi ilə də seçilirdi. Güloğlan
Bağırov bu ali təhsil ocağında dövrünün görkəmli alimlərindən, həmçinin Əjdər
Ağayevdən dərs alır. Aralarındakı dostluq münasibətlərinin də əsası məhz həmin
illərdə qoyulur.
80-ci illərdə Güloğlan müəllimin pedaqoji fəaliyyəti ilə yanaşı,
ictimai fəaliyyəti də geniş dairəni əhatə edirdi. O dövrdə gənclərin fəal həyat
mövqeyinin, yüksək ideya-mənəvi keyfiyyətlərinin formalaşdırılması mühüm
ictimai mahiyyət daşıyırdı. Güloğlan müəllim istər dərs prosesində, istərsə də
sinifdənxaric, məktəbdənkənar tədbirlərdə yetirmələrinin ilk növbədə vətəndaşlıq
mövqeyinin formalaşdırılması məsələsini mühüm pedaqoji amil kimi nəzərdə
saxlayırdı. Onun məktəbdə yaratdığı bu mühit, heç şübhəsiz ki, rayon rəhbərliyinin
də diqqətini cəlb edirdi. Odur ki, artıq pedaqoji sahədə təcrübə toplamış,
yenilikçi və qabaqcıl müəllim kimi tanınan, dövrün ictimai-sosial problemlərini
dəyərləndirə bilən gənc Güloğlan Bağırov 1986-cı ildə Lənkəran Təhsil Şöbəsinin
tarix fənni üzrə metodisti vəzifəsinə irəli çəkilir.
Bu vəzifə Güloğlan müəllimin çiyinlərinə ağır məsuliyyət qoyurdu.
O yaxşı bilirdi ki, məktəbin, müəllimin nailiyyətlərinin əsasında metodiki işin
yüksək səviyyədə təşkil edilməsi dayanır. Odur ki, ilk növbədə məktəblərdə
metodiki işin təşkili səviyyəsini günün tələblərinə uyğunlaşdırmaq lazım idi. Bəs
haradan başlamalı? Güloğlan müəllim düşünürdü ki, qabaqcıl müəllimlərin
pedaqoji təcrübəsini həmkarlarının pedaqoji təcrübəsinin təkmilləşdirilməsi işinə
cəlb etmək lazımdır. Qısaca desək, qabaqcıl təcrübəni öyrənib yaymaq zəruridir...
Bunun üçün o, öncədən tanıdığı müəllimləri işə cəlb etdi. Təcrübənin öyrənilib
yayılması üçün Təhsil Şöbəsinin bütün savadlı metodistlərini bu iş ətrafında
birləşdirdi. O vaxtlar Lənkəranın məktəblərində çalışan, hazırda Lənkəran Dövlət
Universitetində işləyən elmlər doktoru Y.Ağazadənin, fəlsəfə doktorları
K.Kazımov, M.Bəşirov, A.Xalıqov, əməkdar müəllimlər H.Kişiyev, İ.Tağıyev,
N.Bağırov, “Tərəqqi” medallı Ə.Babayev və başqalarının qabaqcıl iş təcrübəsi məhz
Güloğlan Bağırovun rəhbərlik etdiyi metodiki qrup tərəfindən öyrənilərək rayon
müəllimləri arasında yayıldı. Bir məqam da diqqətəlayiqdir ki, Güloğlan Bağırov
yalnız istedadı və bacarığı ilə seçilən müəllimlərin iş təcrübəsini yaymaq üçün
müəyyənləşdirmişdir. Qabaqcıl təcrübə Lənkəran məktəblərinə sanki yeni ab-hava
gətirmişdi. Zaman göstərdi ki, təcrübəli metodist kimi seçdiyi müəllimlərin hər
biri istər elm, istərsə də metodika sahəsində öz sözlərini dedilər.
1989-cu ildə Güloğlan müəllim doğulduğu və təhsil aldığı Xolmili
kənd tam orta məktəbinə direktor təyin olunur. Məktəbdə çalışdığı iki il həm
Güloğlan müəllim, həm də məktəb üçün təcrübi baxımdan əhəmiyyət daşıyır. İki il
ərzində məktəbin nailiyyətləri artır, maddi-texniki bazanın möhkəmləndirilməsi
sahəsində əsaslı işlər görülür. Nizam-intizamın, təlim keyfiyyətinin yüksəldilməsi
ilə bağlı səmərəli tədbirlər həyata keçirilir. Əgər metodkabinet Güloğlan
Bağırova müəllim, məktəb təcrübəsini ümumiləşdirməyə imkan verirdisə, məktəbə rəhbərlik
ona, şagird nailiyyətlərini ümumiləşdirmək, uğurların əsasını müəyyənləşdirmək
şəraiti yaradırdı.
1991-ci ildə Rayon Təhsil Şöbəsi Metodkabinetinin direktoru vəzifəsinə
təyin olunan Güloğlan Bağırovun metodiki işin təkmilləşdirilməsi ilə bağlı
planları daha geniş idi. Bunların əsasını isə məktəbdə təlim keyfiyyətinin yüksəldilməsi
tuturdu. Hələ metodist işləyərkən lazımı təcrübə toplamış Güloğlan Bağırov üçün
bu vəzifə əsas etibarilə müəllimlərin metodiki hazırlıq səviyyəsini yüksəltmək,
məktəbləri dövrün tələbləri səviyyəsində elmi-metodiki dəstəklə təmin etmək,
bununla da Lənkəran təhsilinin zəngin ənənələrini yaşatmaq məqsədi daşıyırdı. Təcrübənin
öyrənilməsi və yayılması yenə də Güloğlan müəllimin işinin əsas istiqamətini təşkil
edəcək, bu da rayon təhsilinə uğurlar gətirəcəkdi. Təsadüfü deyildir ki,
1998-ci ildə Ulu öndər Heydər Əliyevin iştirak etdiyi Azərbaycan müəllimlərinin
11-ci qurultayında Lənkəran təhsilinin uğurları, rayon təhsilində metodiki işin
səviyyəsi haqqında məruzə etmək məhz Güloğlan Bağrova həvalə edilmişdir.
Güloğlan müəllimlə tanışlığımın yaşı az olsa da, bu az müddət ərzində
onu şəxsən kifayət qədər tanıya bilmişəm. Bir neçə il əvvəlin söhbətidir.
Redaksiyaya “Təhsilə həsr olunmuş ömür” adlı məqalə daxil olmuşdu. Məqaləni
Güloğlan müəllim yollamışdı. Respublikanın əməkdar müəllimi Qafur Məmmədova həsr
olunmuş bu məqaləni Güloğlan müəllim professor Əjdər Ağayevin və “Azərbaycan məktəbi”
jurnalının baş redaktoru Nəcəf Nəcəfovun tövsiyəsi ilə yazmışdı. Güloğlan
Bağırov bu məqalədə təhsil tariximizin müəyyən məqamlarına toxunmuş, təhsilin
inkişafına həsr olunmuş bir müəllim ömrünü səciyyələndirə bilmişdir. Sonralar
münasibətlərimiz daha da yaxınlaşdıqca müşahidə edirdim ki, Güloğlan müəllim
rayon müəllimlərinin, təhsil işçilərinin pedaqoji mətbuatı mütaliəsi, eləcə də
müəllimlərin mətbuatda çıxış etmələri üçün bir sistem yaratmışdır. Özü də mətbuatda
elmi, metodiki, pedaqoji məqalələrlə çıxış etməklə müəllimlərə həm də bir nümunə
göstərməyi bacarır. Sonralar “Təhsil və zaman” qəzetində Güloğlan müəllimin
daha bir neçə məqaləsi dərc olundu. Və mən bu yaxınlarda Güloğlan müəllimlə
birlikdə Gürcüstanın Kabuleti şəhərində iştirak etdiyim beynəlxalq konfransda
Güloğlan müəllimi daha yaxından tanımaq imkanı qazandım. Qeyd edim ki, “Beynəlxalq
təcrübə mübadiləsi təlim keyfiyyətini yüksəldən vasitə kimi” mövzusunda elmi-təcrübi
konfrans Təhsil Şurasının sədri professor Əjdər Ağayevin ideyası əsasında təşkil
olunmuşdu. Bu konfransa qədər Türkiyə, Moldova və Ukraynada keçirilmiş beynəlxalq seminarlarda iştirak etmiş Güloğlan müəllimin
təcrübəsi, Azərbaycan və dünya təhsilinin müasir inkişaf dinamikasını və ənənələrini
bilməsi Gürcüstanda sözün həqiqi mənasında bizim köməyimizə gəldi. O, Gürcüstan
məktəblərində Azərbaycan təhsili, məktəbləri haqqında məlumat verir, fikir
mübadiləsi aparır, maraqlı təkliflərlə çıxış edirdi. Mən yad bir ölkədə beynəlxalq
konfrans təşkilatçısı kimi məsuliyyətimi dərk edir, hardasa həyacan keçirirdim.
Amma Güloğlan Bağırovun varlığı məni ürəkləndirirdi.
Güloğlan müəllimin yaradıcılıq fəaliyyəti yalnız məktəbə,
metodiki işə yaradıcı yanaşması ilə tamamlanmır, həmçini müəyyən tədqiqat işlərinin
sistemləşdirilib kitab halına salınması ilə də davam edir. Onun 1999-cu ildə Nərimanabad
qəsəbə məktəbi haqqında yazdığı “70 yaşlı məktəb”, 2003-cü ildə qələmə aldığı
“Heydər Əliyev irsi və şəxsiyyəti ən böyük tərbiyə məktəbidir”, 2005-ci ildə həmmüəllifliyi
ilə işıq üzü görən “Xolmili” tarixi etnoqrafik oçerki Güloğlan müəllimin
yaradıcılıq imkanlarını tam meydana qoymasa da, hər biri tarixi,
sosial-ictimai, təhsil tariximizin öyrənilməsi baxımından əhəmiyyətli əsərlərdir.
Güloğlan Bağırov istər müəllim, istər metodist, istər
məktəb direktoru, metodkabinet müdiri, indi isə təhsil şöbəsinin müdir müavini
kimi fəaliyyəti ilə yalnız bir obrazla həmkarlarının, ictimaiyyətin nəzərində
canlanır: istedadlı məktəbşünas, ziyalı. Bu da deməyə əsas verir ki, o,
yaşadığı 60 illik ömründə həm şəxsiyyəti, həm də sənəti ilə insanların rəğbətini,
məhəbbətini qazana bilmiş, özünəməxsus ömür tarixi yazmışdır. Bu tarixi bu gün
onun ailəsi də davam etdirir. Qızları Vəfa və İlahə tarix, Pərvin dil-ədəbiyyat
müəllimidir. Oğlu Ziya universitet tələbəsidir.
Güloğlan müəllim dörd nəvəsinin də gələcəkdə ailə ənənəsini davam etdirəcəyinə
inanır...
Güloğlan Bağırovun pedaqoji və ictimai fəaliyyəti həmişə
yüksək qiymətləndirilib. O, Lənkəran Şəhər İcra Hakimiyyətinin, Şəhər Təhsil
Şöbəsinin, Respublika Təhsil Şurasının fəxri fərmanları ilə təltif olunub, Təhsil
Nazirliyi Attestasiya komissiyasının qərarı ilə 1994-cü ildə “Ali kateqoriyalı
müəllim”, 1996-cı ildə “Ali kateqoriyalı metodist” adına layiq görülüb. 2004-cü ildə üçüncü dərəcə,
2011-ci ildə ikinci dərəcə, 2014-cü ildə birinci dərəcə dövlət qulluqçusu
ixtisas dərəcəsi alıb.
2014-cü ilin sentyabrında Təhsil Naziri cənab Mikayıl Cabbarovun əmri ilə Beynəlxalq Müəllimlər
günü münasibətilə “Qabaqcıl təhsil
işçisi” döş nişanı ilə təltif olunub.
Azərbaycan Təhsil Şurası istedadlı məktəbşünas, müəllim, metodist
Güloğlan Bağırovu anadan olmasının 60 illik yubileyi münasibətilə təbrik edir,
ona yeni-yeni yaradıcılıq uğurları, çansağlığı, şəxsi həyatında nailiyyətlər
arzulayır.
Əjdər Ağayev:
Güloğlan Bağırovu müəllim işlədiyi illərdən tanıyıram. O, öz fənnini
mükəmməl bilən, öyrətmə ustalığına malik müəllimlərdəndir. Sonralar Lənkəran Təhsil
Şöbəsində metodiki işlərə rəhbərlik ona tapşırıldı. O, bir metodist kimi az
müddət içərisində yaxşı keyfiyyətləri ilə tanındı və rəğbət qazandı. Güloğlan
müəllim metodiki kabinetin müdiri olarkən təhsil sahəsində təşkilatçı kimi də
geniş fəaliyyət göstərirdi. Mən o zamanlar Lənkəran təhsili ilə maraqlananda
ilk növbədə Güloğlan Bağırov nəzərimdə canlanırdı. Çünki o, rayondakı bütün məktəblərlə
sıx əlaqə saxlayır, tədris metodikasının və və tərbiyə işinin səmərəliliyinin
artırılmasında məsləhətləri ilə önəmli rol oynayırdı. Təbii ki, bu gün də belədir.
Lakin o, hazırda Təhsil Şöbəsinin müdir müavini kimi idarəetmə işləri ilə daha
çox məşğul olur. Müəmməl müəllim, ustad metodist olmaqla yanaşı, o həm də kamil
insandır. Onun xeyirxahlığından, məsləhətlərindən və obyektiv tələbkarlığından
çox gənclər faydalanırlar.
Mən ona yeni-yeni uğurlar arzilayıram.
Böyükağa MİKAYILLI
No comments:
Post a Comment