İsmayıllı rayon Cülyan kənd tam orta məktəbində 15
ildir ki, riyaziyyat müəllimi kimi fəaliyyət göstərirəm. Bu gün müasir təlim
metodlarından istifadə etməklə dərslərimdə böyük ugurlar qazandıgımı acıq-aşkar
hiss edirəm. Cəbr və həndəsə dərslərində müasir təlim metodlarından və İKT-dən istifadə edərək ugurlu nəticələr əldə edirəm.
Bu yaxinda V sinifdə riyaziyyat dərsində “KVADRAT,
DÜZBUCAQLI VƏ ÜÇBUCAGIN PERIMETRI“ mövzusunda acıq dərs kecirtdim. Dərsimdə
interaktiv üsulların bir coxundan istifadə etdim və 45 dəqiqə ərzində məqsədimə nail oldum.
Qruplarla iş, rollu oyunlar, əqli hücum, işgüzar fəallıq,
müsahibə üsullarından istifadə edərək elektron lövhədə “KVADRAT, UÇBUCAQ VƏ
DÜZBUCAQLININ PERİMETRİ” mövzusunda dərsə başladım. Sinfi qruplara böldüm. Qruplara
“ÜÇBUCAQ”, “DÜZBUCAQLI”, “KVADRAT” adlarını verdim. Liderlər qrup üzvləri tərəfindən
seçildi və özlərini təqdim etdilər. Keçmiş dərsin mövzusunu soruşdum. Şagirdlər
keçmiş dərsin “KVADRAT DÜZBUCAQLI və
ÜÇBUCAQ” olduğunu bildirdilər. Onlar keçmiş mövzunu rollu oyun vasitəsilə nümayiş
etdilər. Keçmiş dərsin sorğusundan sonra qruplara işçi vərəqləri paylayaraq,
yeni dərsin motivasiyasını qurdum. Şagirdlər motivasiyadan yeni dərsin adını müəyyənləşdirdilər.
Onlar elektron lövhədə yeni dərsin adını və mövzusunu qeyd etdilər. Yeni mövzunun
izahından sonra dərsi möhkəmləndirmək məqsədilə qruplara test tapşırıqları
verdim. Hər bir qrup test tapşırıqlarını cavablandırdı və cavabları elektron
lövhədə göstərdilər. Bu mərhələdən sonra qrupların diqqətini divardan asılmış
VENN diaqramına cəlb etdim. Şagirdlər diaqramın orta hissəsində kvadratın və
düzbucaqlının oxşar cəhəhtlərini qeyd etdilər. Şagirdlərə üçbucagın növləri
haqqında məlumat verdim. Onlara üçbucagın hər bir növünə aid perimetrinin
tapılmasına uygun tapşırıq verdim. Bu dəfə ən məntiqli və düzgün yazan şagirdləri
həvəsləndirərək yüksək qiymətləndirdim. Müsahibə üsulunu tətbiq etməklə şagirdlərin diqqətini
divardan asılmış boş xanalı krossvordlara yönəltdim. Krossvordun birincisində
perimetr sözü şaquli, ikincisində üfüqi şəkildə yazılmışdır. Birinci krossvord fəndaxili, ikinci krossvord isə fənlərarası
inteqrasiya yaratmaga xidmət edirdi. Şagirdlər bütün xanalardakı sözləri
tapandan sonra krossvordun doldurulmuş formasını elektron lövhədə göstərdim. Dərsin
sonuna yaxin qiymətləndirmə mərhələsi hər bir şagirdin nəyə qadir
olmasının üzə cixmasında böyük rol oynayır. Evə tapşırıq və tətbiqetməni dərsin
bitməsinə 2 dəqiqə qalmış elan etdim. Beləliklə, şagirdlərin müstəqil düşünmə qabiliyətlərini
inkişaf etdirmək yolu ilə “DÖRDBUCAQLILAR” haqqında bilikləri daha da genişləndirmək
və möhkəmləndirmək məqsədinə nail oldum.
Şagirdlərimdən Mirdamət Nəzərli, Taleh Ağayev, Xəzər
Hüseyinov Xəzər, Xanım Əşrəfova, Fatimə Əşrəfli,
Aydan Musayeva, Nuridə Qafarlı, Günel Novruzova, Elmira Dəmirova, Məhəmməd Həsənov
daha fəal idilər.
Aybəniz MÜRSƏLOVA,
İsmayıllı rayon Cülyan kənd tam orta məktəbin müəllimi
No comments:
Post a Comment