Bakının Nəsimi rayonundakı 164 nömrəli tam orta məktəbdə
maraqlı tədbirlərin keçirilməsi artıq ənənə halını alıb. Bu təhsil ocağında müəllim
və şagirdlərin təşkilatçılığı ilə keçirilən müxtəlif mövzulu tədbirlər
orijinallığı, tərtibat rəngarəngliyi ilə daim diqqəti cəlb edir. Bu tədbirlərə
mütəmadi olaraq mən də dəvət alıram. Bu günlərdə məktəbin ibtidai sinif müəllimi
Səxavət Yusifzadənin təşkilatçılığı ilə keçirilən daha bir maraqlı tədbirin
iştirakçısı oldum. Səxavət Yusifzadə bu tədbiri elə bir səviyydə reallışdırmağa
nail olmuşdu ki, sanki onun həyata keçirilməsinə kollektiv əmək sərf edilmişdi.
Tədbiri açıq elan edən Səxavət Yusifzadə bildirdi
ki, bu gün məktəbin 4 ç və 5-ci c sinif şagirdləri “Breyn-rinq” yarışmasında biliklərini
sınayacaqlar. Amma bundan öncə... Səxavət Yusifzadə bunu deyib səhnəni
uşaqların öhdəsinə buraxdı.
Tədbirin aparıcısı olan şagirdlər Fidan Əliyeva və
Cavid Həsənov bir-birindən al-əlvan nömrələr nümayiş etdirmək üçün səhnəyə öz
şagird yoldaşlarını dəvət etdilər. Milli geyimdə səhnəyə ilk olaraq çıxan
qızlar “Arşın mal alan” filmindən Arşınmalçının rəqsini məharətlə ifa etdilər. Sonra isə
meydan gimnastlara verildi. İfaçılar bir-birindən maraqlı rəqsləri özlərinəməxsus
tərzdə təqdim etməklə tamaşaçıların alqışlarını qazanmağı bacardılar. Maraqlı
idi ki, şagirdlər həm Azərbaycanın milli rəqslərini, həm də digər xalqların rəqslərini
eyni həvəs və bacarıqla ifa edirdilər. Bu da, şübhəsiz ki, rəğbətlə
qarşılanırdı. Ümumiyyətlə, Səxavət Yusifzadənin tədbirlərində həmişə bu
tendensiyanı müşahidə etmək mümkündür. O, sinifdənxaric tədbirlərin
imkanlarından istifadə etməklə, əslində şagirdlərin dünyagörüşünün, maraq dairəsinin,
həyata baxışlarının formalaşmasına çalışır. O, şagird istəklərini duyub, bu istiqamətdə
fəaliyyətini məhz ona müvafiq təşkil edir. Tədbirin ədəbi-bədii kompozisiya
hissəsindən sonra bilik yarışmasında da bunun şahidi olmaq mümkün idi. Bədii
hissə intellektual yarışmaya keçmək üçün bir növ stimul, həm də hazırlıq
xarakteri də daşıyırdı. Yarışa başlayan şagirdlərin üzlərindəki ifadədən də bu,
görünürdü. Hər kəsin simasından qalib gəlmək istəyi sezilirdi.
Şagirdlər
mübarizə aparmaq üçün “Znatoki” (4 ç) və “Drujba” (5 c) komandalarına
bölünmüşdülər. Hər iki komanda öz şüarını bəyan etdi. “Drujba” komandasının
üzvləri sağlam rəqabətə hazır olduqlarını, qələbə uğrunda mübarizə
aparacaqlarını söylədilər. “Znatoki” də qələbə əzmində olduğunu dilə gətirdi. Hiss
olunurdu ki, yarış gərgin mübarizə şəraitində keçəcək. Belə də oldu. Şagirdlər
məktəbin akt zalının səhnəsini əsl mübarizə meydanına çevirmişdilər. Hər iki
komandanın üzvləri qoyulan riyazi, məntiqli suallara komanda halında cavab
hazırlayır, cavabı liderlər səsləndirirdi.Yarışın elə əvvəlindən “Znatoki”
komandası üstünlüyü ələ aldı. Bu komandanın üzvləri mənə tanış idi. Onlar Səxavət
Yusifzadənin ötən il təşkil etdiyi “Şən və Hazırcavablar Klubu” yarışmasının
qalibi olmuşdular. “Znatoki” komandansının üzvlərindən kapitan Raul Nəcəfi, Vaqif
Abbaszadə, Səbinə Mustafayeva, Nübar Əsədova, Lalə Ağazadə, Emil Osmanov,
Mehriban Abdullayeva, İlqar Teymurov, “Drujba” komandasının üzvlərindən kapitan Rüstəm Əfəndiyev, Fatima Əli, Nərgiz Qədirova,
Səidə Əzizova, Akif Sayyadlı, Leyli Qulamova, Nərgiz Cəmilova, Fərid İbrahimov fəallıqıarı
ilə seçilirdilər, tamaşaçıların alqışları ilə qarşılandılar.
Yarış ərzində hər iki komandanın üzvlərində öz
biliklərini nümayiş etdirməyə yüksək həvəs görmək olardı. Qeyd etdiyim kimi,
yarışın əvvəlindən üstünlüyü ələ alan “Znatoki” komandası bu üstünlüyü yarışın
sonuna qədər əldə saxlamağı bacardı. Komandaların kapitanlarının da
yarışmasından sonra “Znatoki”nin qələbəsi elan olundu.
Səxavət Yusifzadənin məktəbdə mütəmadi olaraq təşkil
etdiyi bu kimi intellektual yarışlar
şagirdlərin təlim-tərbiyəsi baxımından bir sıra mühüm cəhətlərlə xarakterikdir.
Birincisi odur ki, müəllim bu kimi yarışları təşkil etməklə şagirdlərində təlimə
daha böyük maraq oyadır. İkincisi onlarda mübarizə əzmi, sağlam rəqabət aparmaq
meylləri formalaşdırır. Üçüncüsü, şagirdləri tədqiqatçılığa, araşdırma aparmağa
həvəsləndirir. Hər bir şagird daha çox bilik əldə etməyə, daha çox öyrənməyə
çalışır. Dördüncüsü, sinifdənxaric tədbirlərdə fəallıq göstərən şagirdlərin
ictimai fəallığı daha da yüksəlir. Onlar öz fikirlərini auditoriya qarşısında
ifadə etməyi, müstəqil fikir söyləməyi öyrənirlər.
Tədbirdən sonra çıxış edən məktəbin direktoru Kəmalə
Qədirova da bu məqama toxundu. O, qeyd etdi ki, bu gün ölkə başçısı cənab İlham
Əliyev Azərbaycan müəllimlərinin qarşısında çox mühüm vəzifələr qoymuşdur.
Onlardan biri də hərtərəfli hazırlığa malik olan gənclər formalaşdırmaqdır. Bu
gün biz müəllimlər bu vəzifənin ohdəsindən layiqincə gəlməklə cəmiyyətimizin
inkişafına öz töhvəmizi verməyə çalışmalıyıq. O, qeyd etdi ki, 164 nömrəli tam
orta məktəbdə öz işinin mahir bilicisi olan müəllimlər çoxdur. Onlardan biri də
Səxavət Yusifzadədir. Səxavət Yusifzadə məktəbin pedaqoji kollektivinin, müəllim
və şagirdlərin, valideynlərin rəğbət bəslədiyi müəllimlərdəndir. O, hazırkı tədbirin
də yüksək səviyyədə keçdiyini, “Znatoki” komandasının, əslində isə biliyin,
dostluğun, sağlam mübarizənin qalib gəldiyini vurğuladı. Bu gün burada fəallıq
göstərən şagirdlərin gələcəkdə daha böyük uğurlar əldə edəcəyinə ümidvar
olduğunu dilə gətirdi.
Tədbirdə çıxış edən “Təhsil və zaman” qəzetinin redaktoru
Böyükağa Mikayıllı, 46 nömrəli tam orta məktəbin ibtidai sinif müəllimi Ofelya Xasıyeva, 164 nömrəli tam orta məktəbin
müəllimlərindən Azər Əskərov, Zaur Muradəliyev
- münsiflər heyətinin üzvləri, həmçinin 5 c sinfinin riyaziyyat müəllimi Rəna
Əliyeva tədbirin yüksək bədii tərtibatda,
sağlam mübarizə şəraitində keçməsindən məmnunluq ifadə etdilər. Səxavət
Yusifzadəyə, onun yetirmələrinə uğurlar dilədilər.
Sonda yarışın qalibi “Znatoki” komandasına, eləcə də
“Drujba” komandasının fəal üzvlərinə, həmçinin maraqlı
nömrələri, rəqsləri ilə tamaşaçıların alqışlarını qazanan Nuray Zəkiyeva, Ramilə
Muradova, Fərhad İsmayılzadə, Gülsəfa Hüseynova, Aysun Balayeva, matros
geyimində səhnəyə çıxan Murad Ağayev, Hidayət Rufullayev, Fuad Quliyev, Abdulla
Abdullayev, Elgün Mahmudov, aparıcılar Fidan Əliyeva və Cavid Hüseynova “Tərifnamə”
təqdim olundu. Tədbir musiqi sədaları ilə sona çatdı.
“Təhsil
və zaman”
No comments:
Post a Comment