Faizə HÜSEYNOVA, 129 №-li
Orta məktəblərdə tədris olunan fənlər içərisində coğrafiyanın öz
yeri, öz xüsusiyyətləri var. Şagirdlərin dünyagörüşünün formalaşmasında,
onların vətənpərvərlik ruhunda tərbiyə olunmalarında bu fənnin rolu çox
böyükdür. Uşaqlarda bu sevgi fənnin maraqlı olması ilə bərabər həm də
yaşadığımız dünya, o cümlədən respublikamız, onun çeşid-çeşid bölgələri,
dağları, meşələri və dənizləri haqqında bilik verməsi, onları qiyabi olaraq
"dünya səyahəti"nə çıxara biməsi ilə bağlıdır. Vətənimizin müharibə şəraitində
olduğu bir vaxtda şagirdlərin ölkəmizin yaşayış məntəqələrini, dağlarını, düzənliklərini,
çaylarını, göllərini daha yaxşı tanımalarına böyük ehtiyac var. Şagirdlər nəinki
coğrafi adları bilməli, həmçinin bu adların yaranma tarixini, mənşəyini öyrənməli,
adları dəyişdirilmiş yurd yerlərimiz haqqında məlumata malik olmalıdırlar.
Şagirdləri Vətənimizin füsunkar təbiəti ilə yaxından tanış etmək üçün bu fənnin
çox böyük imkanları var. Xüsusilə VIII sinif "Azərbaycanın fiziki
coğrafiyası", "Azərbaycanın iqtisadi və sosial coğrafiyası" dərsliklərinin
rolu böyükdür.
Şagirdlərdə coğrafiya fənninə idrak maraqlarını formalaşdırmaq, həyatla
əlaqəsinin, rolunun artırılması, tədris prosesində öyrədilən proqram mətninin
məzmununun yüksəldilməsi, şagirdlərin coğrafi biliklərinin artırılması və fərdi
qabiliyyətlərini inkişaf etdirmələri, coğrafi informasiya mənbələri ilə işləmək
bacarıqlarının təkmilləşdirilməsi, düzgün istiqamətləndirilməsi və rəğbətləndirilməsi məqsədilə bizim məktəbimizdə dəfələrlə
coğrafiya fənni üzrə bilik yarışları təşkil edilmişdir. Bilik yarışlarında mövzunun virtual və
maraqlı, mübahisəli olması, müzakirə, rəy və mübahisələrin bu yarışların əsası
olması bu yarışları daha da maraqlı etmişdir. Şagirdyönümlülüyə, nəticəyönümlülüyə,
şəxsiyyətyönümlülüyə, tələbyönümlülüyə istinad olunan bu yarışlarda şagirdlərin
bilik səviyyəsi, müstəqilliyin dərəcəsi dəyişdikcə məntiqi mühakimələri daha
yüksəlir. Bilik yarışına baş vuran şagirdlər coğrafiya fənnini necə sevdiklərini,
necə öyrəndiklərini nümayiş etdirirlər. Təşkil edilən bilik
yarışları təlim prosesində şagirdlərin yaddaşının təkcə yeni elmi
biliklərlə zənginləşdirilməsinə deyil, həm də təfəkkürünün, şəxsi keyfiyyət və
qabiliyyətlərinin inkişaf etdirilməsinə, həyat üçün zəruri olan bacarıqların
qazanılmasına, şagirddə tolerantlıq, ekoloji mədəniyyət, iqtisadi göstəricilərdən
istifadə edə bilmək, nəticə çıxarmaq, layihələr irəli sürə bilmək
bacarıqlarının formalaşmasına imkan yaradır.
Bilik yarışmalarının əsas istiqaməti ətrafda baş
verən təbii hadisə və proseslərin yaranma səbəblərinin, inkişaf xüsusiyyətlərinin,
onların ərazi üzrə paylanma qanunauyğunluqlarının, Yer kürəsi əhalisinin və ölkələrin
sosial-iqtisadi inkişafına və qlobal problemlərə dair bilik və bacarıqların mənimsənilməsinə
yönəlmişdir.
Bildiyiniz kimi
kimi son üç ildə bizim məktəbimizdə təhsilin keyfiyyətinin yüksəldilməsi, fənn müəllimlərinin, şagirdlərin,
dərnək rəhbərlərinin tədris prosesində və sinifdənxaric tədbirlərdə yaradıcı fəaliyyətinin
səviyyəsinin öyrənilməsi və təbliği, şagirdlərin bilik və bacarığının
artırılması, müəyyən olunması, keçirilən dərslərin keyfiyyətcə
yaxşılaşdırılması, məktəblilər arasında məktəbə, doğma vətənimizə sevgi ruhunun
artırIması və eyni zamanda şagirdlərdə vətənpərvərlik hissinin yüksəldilməsi məqsədi
ilə bir sıra tədbirlər, o cümlədən intellektual oyunlar və bilik yarışları həyata
keçirilmişdir. Bu tədbirlər yüksək səviyyədə təşkil olunmuş və müvəffəqiyyətlə
yerinə yetirilmişdir.
Mart və aprel aylarında məktəbimizdə Müstəqil Azərbaycan
Respublikasının qurucusu, ümummilli lider Heydər Əliyevin anadan olmasının
92-ci ildönümü münasibətilə “Mən fəxr edirəm
ki, azərbaycanlıyam” və “Azərbaycan, biz həmişə səninləyik” başlığı altında
“Bilik yarışı”ı keçirildi. “Bilik yarışı”nın keçirilməsi məqsədi ilə fənn müəllimlərindən
ibarət komissiya yaradıldı. Yarışa başlamazdan öncə məktəbin
coğrafiya müəllimi Faizə Hüseynova
şagirdləri və qonaqları salamlayaraq, keçirilən bu tədbirlərin əsas məqsədinin VIII sinif şagirdlərinin оrta
məktəblərdə tədris olunan fənlər içərisində öz yeri, öz xüsusiyyətləri olan və
şagirdlərin vətənpərvərlik ruhunda tərbiyə olunmalarında böyük rolu olan
coğrafiya fənninə olan maraqlarının, bilik və bacarıqlarının səviyyəsini müəyyən
etmək və artırmaq olduğunu bildirmişdir. Bundan sonra F.Hüseynova iştirakşıları Bilik yarışının şərtlərilə tanış edərək
yarışın başlanmasına start verdi.
VIII siniflər arasında keçirilən bu Bilik yarışında “Azərbaycan”, “Odlar
Yurdu” və “Vətən” adlı 3 güclü komanda iştirak edirdi. Hər komandanın kapitanı
ayrı-ayrılqda komandalarını təqdim etdilər və komandalar biri-birlərini
salamladılar. Bundan sonra komandaların şagirdləri Odlar Yurdu, Azərbaycan, Vətən
haqqında maraqlı məlumatlar verdilər və bütün bunlar qonaqlar tərəfindən böyük
rəğbətlə qarşılandı. 3 turdan ibarət
olan gərgin və maraqlı keçən bu yarışın I turunda “Vətən” komandası, II turunda isə “Azərbaycan” komandası yüksək bal toplayaraq yarışmanın
qalibi oldular. Qalib komandalar kubok və
Fəxri Fərmanla təltif edildilər.
“Bilik yarışı”nın
sonunda məktəbin direktotu S.Mehdizadə çıxış edərək Respublikamızda, o cümlədən
məktəbimizdə "Azərbaycan gəncliyi 2011-2015-ci illərdə” Dövlət Proqramının
müvafiq bəndlərinin icrasının təmin edilməsi məqsədilə görülüən işlərdən
danışdı. O, cənab Prezident İlham Əliyevin gənc nəslə xüsusi diqqətini qeyd edərək,
onlara hər bir sahədə göstərilən qayğıdan, həmçinin respublikada dövlət gənclər
siyasətinin uğurlu inkişafından danışdı, tədbirin məqsəd və vəzifələri haqqında
ətraflı məlumat verdi, Faizə Hüseynovaya “Bilik yarışı”nı yüksək səviyyədə təşkil etdiyinə
görə minnətdarlığını bildirdi, ona və şagirdlərə
uğurlar dilədi.
No comments:
Post a Comment