3.23.2015

Sabahkı uğurların sorağı ilə

Valideyn-məktəb əlaqələrinin tənzimlənməsi – mühüm pedaqoji tələb
Bir neçə il əvvəlin söhbətidir. Qəzetin yeni sayının materiallarını hazırlayırdım. Əjdər müəllim tapşırdı ki, bir səhifəlik material üçün yer saxlayım. Vacib bir yazı olacaq. - Nə ilə bağlıdır deyə, soruşdum. Nizami rayonundakı 129 saylı tam orta məktəbə yeni direktor təyin olunub, Samir Mehdizadə. Bizi məktəbə dəvət elədi. Yeni dərs ili qarşısında məktəbdə valideynlərlə görüş keçiriləcək. Görüşdən məqalə hazırlayarsan.
Məktəbdə valideynlərlə çox maraqlı bir konfrans keçirildi. O vaxt Samir Mehdizadə məktəbə yenicə direktor təyin olunmuşdu. Həmin tədbirdə Təhsil Şurasının sədri professor Əjdər Ağayev, Təhsil Texnologiyaları Mərkəzinin direktoru, professor Mahir Tahirov, Nizami raron İcra Hakimiyyətinin humanitar məsələlər şöbəsinin müdiri Əli Axundov və digər qonaqlar iştirak edirdilər.

Gələcəyə yol açan müəllim

Bu yazı Səbail rayonundakı 239 nömrəli tam orta məktəbin biologiya müəllimi Nübar Qayıblının iş təcrübəsi haqqındadır...

 Əyanilik hər bir fənnin tədrisində mühüm əhəmiyyətə malikdir. “Biologiya” da bu baxımdan istisna deyil. Amma əyani vəsaitlərin sinif otağında mövcudluğu heç də o demək deyildir ki, müəllim artıq dərs prosesində hər bir şeyə nail olacaq, mövzunu yüksək səviyyədə mənimsədəcəkdir. Əyani vəsaitlərin mövcudluğu işin hələ başlanğıcıdır. Əsas məsələ bu vəsaitlərin tədris prosesinə ustalıqla tətbiq olunmasıdır. Bakının Səbail rayonu Patamdar qəsəbəsi 239 nömrəli tam orta məktəbin biologiya müəllimi Nübar Qayıblı dərs prosesində əyaniliklə nəzəriyyəni ustalıqla sintez etməyi bacaran, şagirdin təfəkküründə, təbiətin obrazını, bu obraza  məhəbbət yaratmaq qabiliyyətinə malikdir. Əslində Nübar Qayıblının yaratdığı biologiya kabineti onun tədris etdiyi mövzuların mini modelidir desəm, doğru olar. O, hər hansı bir mövzunu tədris edəkən sinifdə həmin mövzuya uyğun olaraq mühit yaratmaqla, şagirdin nəzərlərini, düşüncələrini bütünlüklə həmin mövzuya yönəltməyi bacarır.