1.12.2017

Müəllimin cəmiyyətdə rol

286 nömrəli tam orta məktəbin pedaqoji kollektivi və şagirdlər görkəmli alimlərlə görüşdü
Görüş cəmiyyət üçün aktual olan mövzuya həsr olunmuşdu 
"Təhsil və zaman" qəzeti 07.01.2017.

Bu günlərdə Bakının Yasamal rayonundakı 286 nömrəli tam orta məktəb daha bir maraqlı tədbirə ev sahibliyi etdi. Öncə qeyd etmək istərdim ki, bu təhsil ocağında son vaxtlar reallaşdırılan tədbirlər məzmun, ssenari, tərtibat baxımından tamamilə özünəməxsus xarakter daşıyır. Oxucularımıza yaxşı tanışdır ki, ötən dərs ilində təşkil olunmuş “İki şairin görüşü” adlı musiqili, ədəbi-bədii kompozisiya tarixiliklə müasirliyin vəhdətinin yaradılması, keçmişlə bu günün üz-üzə gətirilməsi, şagirdlərin sanki zaman maşınında keçmişə səyahətə çıxarılması tədbirin məzmun baxımından orijinallığı ilə səciyyələnmişdi. Həmin tədbirin təşkilatçısı, məktəbin dil-ədəbiyyat müəllimi Tamilla Qədirova öz orijinal ənənəsinə sadiq qalaraq bu dəfə də maraqlı bir ssenari ilə kollektivin görüşünə gəldi. “Müəllimin cəmiyyətdə rolu və keçmişə səyahət” adlandırılan tədbirinin qonaqları xalq şairi Nəriman Həsənzadə, pedaqoji elmlər doktoru, professor Əjdər Ağayev, filologiya elmləri doktoru, professor Nizami Cəfərov idi. 

1.08.2017

Azərbaycan dilinə, ədəbiyyata sevgidən yaranan dərs

Hədəfimiz ən yaxşı müəllimləri cəmiyyətə təqdim etməkdir...Təhsil Şurasının "Qabaqcıl iş təcrübəsinin öyrənilməsi və yayılması" layihəsi davam edir.
Təhsil Və Zaman qəzeti 07 yanvar 2017-ci il...
Bu yazı Lənkəran şəhər 8 nömrəli tam orta məktəbin Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimi Münasib Nuriyevin iş təcrübəsindən bəhs edir.
Münasib Nuriyevin pedaqoji təcrübəsi haqqında yazmaq fikrimi özündən öncə şəhər 8 nömrəli tam orta məktəbin direktoru Aslan İbrahimova bildirəndə, o, böyük razılıq hissi ilə fikrimi bəyəndi. Amma hələ bundan da öncə Lənkəran şəhər Təhsil Şöbəsində Təhsil Şurasının həyata keçirdiyi “Qabaqcıl iş təcrübəsinin öyrənilməsi və yayılması” layihəsindən bəhs edərkən təqdim olunan bir neçə müəllimin arasında məhz Münasib müəllimin adı çəkilmişdi. Onu öz işinin mahir bilicisi olan müəllim olmaqla bərabər, həm də müəllim və şagirdlər, valideynlər, ümumilikdə, ictimaiyyət arasında nüfuzlu şəxs kimi xarakterizə etmişdilər. Qismət elə gətirdi ki, Münasib müəllimin dərsində iştirakım 8 nömrəli tam orta məktəbin fəaliyyəti ilə tanış olduğum günə təsadüf etdi. Həmin gün Azərbaycan Təhsil Şurasının sədri, pedaqoji elmlər doktoru, professor Əjdər Ağayev də məktəbə pedaqoji kollektivlə görüşə dəvət olunmuşdu.

İSTEDAD SORAĞINDA...

Təhsil Və Zaman qəzeti 07.01.17

Onunla Bakının 32 nömrəli tam orta məktəbində keçirilən – “Birinci sinifdən proqramlaşdırmanın tədrisi” layihəsinin pedaqoji ictimaiyyətə təqdimatında rastlaşdıq. Birinci sinifdə oxuyan yaşıdları ilə yanaşı əyləşib planşetdə verilən tapşırığı icra etməklə məşğul idi. İlk baxışdan o, heç nə ilə fərqlənmirdi. Amma diqqət yetirdikdə Aftandilin tapşırıqları daha operativ icra etdiyinin, nəzərdə tutulan nəticələrə daha optimal yollarla çatmaq bacarığını müşahidə etdim. Barmaqlarını cəld hərəkətlərlə planşet üzərində hərəkət etdirməklə bu balaca oğlan sanki, böyük bir problemin üzərində düşünür, çevik, qəti qərar qəbul edir, nəticə əldə etdikdə üzündə azacıq razılıq əlaməti hiss olunurdu. Mən onun baxışlarından dünyanın sirlərindən agah olmaq istəyini aydınca duyurdum.