4.03.2016

Yaradıcılıq ruhu ilə...

Bu yazı Bakının Səbael rayonundakı 162 nömrəli tam orta məktəbin ingilis dili müəllimi Svetlana Nəcəfovanın iş təcrübəsindən bəhs edir.

Müşahidə etdiyim dərslərdə diqqət yetirdiyim ən mühüm məqamlardan biri müəllimin şagirdlərin dərketmə qabiliyyətlərini, ümumilikdə, fəaliyyətlərini dərsdə irəli sürülən ideyanın əsaslarına yiyələnməyə kökləməkdən ibarətdir. Əgər müəllim ilk dəqiqədən bunu bacaracaqsa, şagird mövzunun irəli sürdüyü fikirlər aləmində çaşıb qalmayacaq, düzgün istiqamət götürüb, bu yöndə  irəliyə doğru addımlayacaq. Sözsüz ki, dərsin əvvəlində müəllimin yaratdığı motivasiya bu baxımdan mühüm səciyyə daşıyır. Amma motivasiyanın özünün təşkili də müəllimdən bir sıra mühüm cəhətlərə əməl etməyi tələb edir. Bunlardan ən başlıcası şagirdlərin təfəkkür imkanlarını düzgün dəyərləndirmək, yaş fiziologiyası, zehni inkişaf dinamikasının nəzərə alınmasıdır. Bakı şəhəri Səbael rayonu 162 nömrəli tam orta məktəbin ingilis dili müəllimi Svetlana Nəcəfovanın 4-cü sinifdə “Mənim sevimli yeməklərim” mövzusunda apardığı dərs də bu baxımdan diqqətimi cəlb etdi.