6.12.2016

Milli istiqlal dərsi



Bu yazı Sumqayıt şəhərindəki 5 nömrəli tam orta məktəbin Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimi Şəlalə Məmmədovanın iş təcrübəsindən bəhs edir.
Mövzunun mahiyyətinə varmağı, hər hansı bir əsərdəki obrazın hiss və duyğularını, hadisələrin tarixi inkişaf dinamikasını, tarxilik və müasirlik vəhdətini açmağı bacaran müəllim şagirdlərinin uğura gedən yolunun təməlini qoya bilər. Əvvəllər mənə elə gəlirdi ki, yalnız, insan ruhuna, insanın mənəvi dünyasına yaxınlığı baxımından ədəbiyyat şagirdin mənəvi keyfiyyətlərinin formalaşmasında müstəsna fəndir. Amma istedadlı müəllimlərin dərslərini dinlədikcə, görürdüm ki, tədris etdiyi fəndən asılı olmayaraq, əgər müəllimin ürəyində öyrətmək istəyi, şagirdinin mənəvi aləmini duymaq, ona onun arzu və istəkləri prizmasndan yanaşmaq istedadı varsa, o müəllim şagirdinin şəxsində yüksək əxlaqi mənəvi keyfiyyətləri formalaşdıra biləcək. Mən Şəlalə Məmmədovanı da məhz belə bir müəllim kimi tanıyırdım.