Əjdər Ağayev:
“Elm haqqında qanun layihəsi hazırlanır, səsverməyə də çıxarılacaqdır. İstərdim
ki, bu qanunda gənc tədqiqatçılara xüsusi yer versinlər.”
Universitetlərdə əsasən də bakalavr dərəcəsi almaq
istəyən tələbələrimizə nə tövsiyə edərdiniz. Sizcə, tələbələri elmə meylləndirmək
üçün nə etmək lazımdır?
Birinci yol
bakalavr pilləsində təhsil alan tələbələrin elmi araşdırma mədəniyyətini
dərinləşdirmək üçün fakültələr, ayrı-ayrı kafedralar tərəfindən xüsusi dərnəklər
və yaxud cəmiyyətlər təşkil edilməlidir. Məsələn, “Tələbə elmi cəmiyyəti”
təşkil edilir və onların hər bir qrupda bir nümayəndəsi təmsil olunur. Belə dərnəklərə
araşdırmağa meylli olan tələbələr cəlb olunur və bu sistemli olaraq fəaliyyət
göstərir. Bu dərnəyin fakültədə rəhbəri olur. Yəni beləliklə bu dərnəyin özü
araşdırmalara meylli olan tələbələri seçib inkişaf etdirir. Məsələn, mənim
tanıdığım tələbələr vardır ki, öz fakültələrində bu cür dərnəklərdə iştirak etməklə
sonda elmi tədqiqat işçisi olublar və lazımi vərdiş qazanıblar. Əsas yollardan
biri məhz budur.
İkinci yol
isə tələbənin fərdi yollarla araşdırma imkanlarıdır. Özü araşdırma apara bilər,
amma ona da mütləq nəzarət edən, məsləhət verən birisi olmalıdır. Çünki tələbə
əlbəttə ki hər şeyi bilə bilməz.
Üçüncü yol
isə tədqiqat və müsabiqələr yoludur. Tələbə bu müsabiqələrə, yarışmalara
qoşulmaq yolu ilə ilkin araşdırma vərdişləri qazana bilər.
Bu formalaşma
həmin tələbəyə bakalavrdan sonra magistratura pilləsinə daxil olduğu zaman ona
normal dissertasiya işi yazmaq imkanı verəcək.