5.09.2015

Ürəkləri fəth etdilər

 Bu günlərdə Bakının Nəsimi rayonundakı 164 nömrəli tam orta məktəbdə keçirilən  “Azərbaycanı tanıyaq, tanıdan” mövzusunda ədəbi-bədii kompozisiya iştirakçıların böyük marağına səbəb oldu. Tədbiri açıq elan edən şagirdlər öncə xaricidən gələn teleqramı oxudular. Teleqramda yazılmışdı ki, bu gün Bakı limanına bir gəmi yan alacaq. Gəmi müxtəlif xarici ölkələrdən olan qonaqları gətirəcək. Biz onları əsl Azərbaycan qonaqpərvərliyi ilə qarşılamalı, ölkəmizin tarixi, mədəniyyəti, ədəbiyyatı, təbəiəti, folkloru haqqında məlumat verməli, ədəbi-mədəni dəyərlərimizi nümayiş etdirməliyik. Bir neçə dəqiqədən sonra səhnənin pərdəsi qaldırıldı. Əllərində təmsil olunduğu ölkələrin bayrağını tutmuş, öz ölkələrinin milli geyimində olan oğlan və qızlar gəminin göyərtəsində göründülər. Onların hər biri öz ölkələrinin xalq
musiqisinin sədaları altında gəmidən düşür, gül-çiçək dəstələri ilə qarşılanır, zalda öz yerlərini tuturdular. Yapon, ərəb, ispan, türk, hind, rus, ukraynalı, yunan, gürcü, amerikan, özbək milli geyimlərində gəmidən enən uşaqları öz ölkələrinin milli rəqs sədaları müşaiyət edirdi. Maraqlı idi ki, tədbirin təşkilatçıları bu dinamik başlanğıcla tamaşaçılarda yüksək əhvali-ruhiyyə yaratmağı, yüksək səviyyəli kompozisiyanın keçiriləcəyi çağırışını verdilər.

Məktəblərdə fənn kafedralarının yaradılması – dövrün tələbi

 Müsahibimiz Təhsil Şurası idarə heyətinin üzvü, uzun illər Bakının Qaradağ rayonundakı 288 nömrəli tam orta məktəbə rəhbərlik etmiş veteran məktəb rəhbəri Nəriman Hüseynovdur.
Nəriman müəllimlə söhbətimiz məktəblərdəki fənn metodbirləşmələrinin formal fəaliyyəti, fənlər üzrə kafedraların yaradılmasının zəruriliyi barəsində oldu. Veteran məktəb rəhbəri hesab edir ki, təhsil müəssisələrində fəaliyyət göstərən fənn metodbirləşmələrinin fəaliyyəti əksər hallarda formal xarakter daşıyır. Kağız üzərində yazılanlardan başqa bir şey deyil. Odur ki, fənn metodbirləşmələrinin işinin günün tələbləri səviyyəsində qurulması, məktəbdə tədrisin keyfiyyətinin yüksəldilməsi baxımından vacibdir.
Bəs məktəblərdə fənn metodbirləşmələrinin fəaliyyəti nə üçün müasir dövrün tələbləri ilə ayaqlaşmır? sualımıza Nəriman Hüseynov belə cavab verir:

Qələbəyə, gələcəyə inam əzmi

 Şagirdlərin təlimə marağının təmin olunmasının əsasında dayanan ən mühüm amillərdən
biri müəllimin şəxsiyyəti, şəxsi-mənəvi keyfiyyətləridir. Müəllimin şəxsi keyfiyyətləri ilə elmi-təfəkkürü, dünyagörüşünün vəhdətindən yaranan mühitdə hərtərəfli vətəndaş hazırlığına malik şəxsiyyətin yetişməsi labüddür. İsmayıllı şəhər 6 nömrəli tam orta məktəbin Çağırışaqədərki Hərbi Hazırlıq müəllimi Əsgər Manafovu müəllimlikdən öncə yüksək mənəvi keyfiyyətlərə, vətənpərvərlik hisslərinə malik olan insan kimi tanımışam.  Bu ilin mart

Vətənpərvərlik hissi ilə

 Burada hər şey fərqlidir. İlk fərq ondan ibarətdir ki, hamı, ümunmtəhsil məktəbindən fərqli olaraq hərbi geyimdədir. Bu da təbiidir. Gələcəyin zabitlərinin hazırlandığı Cəmşid Naxçivanski adına hərbi liseydə dərslər hərbi salamlaşma ilə başlayır. Bundan sonra da dərs elə hərbi intizamla da davam edir.
Təcrübəli ingilis dili müəllimi Şəlalə Haqverdiyeva 2003-cü ildən ki, bu təhsil ocağında ingilis dilini tədris edir. Kursantlara xarici dilin öyrədilməsinin zəruriliyini dərk edən təcrübəli müəllim pedaqoji fəaliyyətini məhz bu aspektdə qurmağı bacarır. Onun dərsində hər bir kursant fəal idi və bu fəallıq, şübhəsiz ki, birdən-birə yaranmamışdı. Şəlalə Haqverdiyeva o müəllimlərdəndir ki,  hər bir sözü şagirdinin qəlbinə yazaraq onun  təfəkkürünü işıqlandırmağı bacarır.

Həyat qədər real

 Uşaqlar torpağa yenicə sancılmış ağaclar, müəllim isə bağban kimidir. Ağacın necə boy atacağı,  bar verib-verməyəcəyi bağbanın ona necə qulluq edəcəyindən asılıdır. Yaxşı bar əldə etmək üçün ağaca xüsusi qulluq olunduğu kimi, uşaq zəkasının inkişafı da ardıcıl, diqqətli, düşünülmüş yanaşma tələb edir. Uşaq aləmi sonu gerçəkləşən nağıl aləmidir. Müəllim bu nağıllar aləmində  elə məharətli rol oynamalıdır ki, uşaq həqiqətə çatmaq yolunda çox əziyyətlərlə üzləşməsin, əksinə, optimal yollarla nail olsun.

5.05.2015

İdeyalarla zəngin dərs

 Müəllim dərsin istənilən məqamında qarşıya çıxan problemləri aradan qaldırmaq, eləcə də yeni situasiyalar yaratmaq  üçün zəngin ideya bazasına malik olmalıdır. İdeyalar dərsi təkmilləşdirir, onun səmərəliliyini artırır, tədris prosesinin orijinal səciyyə daşımasına yol açır. Müəllimin ideyalılıq imkanları şagirdlərin də yaradıcı işləmələrinə şərait yaradır, onların gələcək həyat yollarının daha düzgün müəyyənləşdirilməsinə yardımçı olur.  Biz hər birimiz yağışın yağmasını, günəşin doğmasını, ildırımın çaxmasını, küləyin əsməsini, suların don bağlamasını müşahidə etmişik. Bunların hər biri təbiət hadisəsi olmaqla, özündə bir gözəllik, füsunkarlıq, eyni zamanda sirr yaşadır. Amma bütün bunlar bizə o zaman daha maraqlı və əsrarəngiz təsir bağışlayır ki, biz onların baş vermə səbəblərini bilək, onlar haqqında məlumatımız olsun. Hər şey belədir, təbiət də, insanlar da, cəmiyyət də…Sevinc Abbasova tədris etdiyi coğrafiya, iqtisadiyyatın əsasları fənninin imkanlarından və şübhəsiz ki, özünün yaradıcılıq potensialından istifadə etməklə, təbiət-cəmiyyət-insan münasibətlərini müasir yanaşmalar baxımından səciyyələndirib, şagirdlərini bu problem ətrafında düşünməyə dəvət edirdi. Müəllimin irəli sürdüyü layihələr, ideyalar şagirdlərin də yeni-yeni fikirlər meydana qoyması, polemikalar yaradılması ilə müşaiyət olunurdu. Dərs prosesində ideyaların, yeni fikirlərin yaranması adi bir hala çevrilmişdi. Sinifdə yaradılan sərbəst mühit daha mütərəqqi və orijinal fikirlərin yaranmasına yol açırdı.